maandag 24 november 2008

11/11: Go!






M’n 2lingzus brengt me met de kinderen naar de luchthaven. Ik vertrek om 17u20 vanuit Düsseldorf dat was het goedkoopste. Monique rijdt met Geerts auto die spijtig genoeg zich er niet kan van vergewissen of ik daadwerkelijk eindelijk weg ben aangezien hij op cursus is voor z’n werk.
De kinderen hebben een verrassing. Foto’s uit Thailand bewerkt met m’n hoofd en op de achterkant de tekst Go! De luchthaven staat niet in de GPS. M’n zus is nerveus. Ze kent de auto niet en heeft zelf geen Barbara om te leggen hoe je moet gaan. Gelukkig kan m’n neefje feilloos zeggen op welke knopjes je moet duwen. Parkeren is andere koek. Na vele rondjes vinden we een plekje. En nu uitzoeken waar ik wezen moet. Inchecken, uitzwaaien & fotoshoot... en weg ben ik! Ik vind de gate snel en makkelijk, had toch nog samen iets kunnen drinken...





























































Geen opmerkingen: